245/50 R18 so 40 mm širše od najožje dimenzije (205) in 40 mm ožje od najširše dimenzije (285). Ta profil pnevmatike 50 pomeni, da je višina stranice pnevmatike 50 % širine pnevmatike (245mm), kar pomeni 122.5mm višine stranice. Pri 245/50 R18 obstaja samo en možen indeks hitrosti za Hankook Ventus S1 evo3 K127 - "Y", ki je primeren za hitrosti do 300 km/h.
Ustrezni testi pnevmatik v isti ali podobni dimenziji (245/50 R18)
Autobild Test poletnih pnevmatik 2022 245/40 R19 Zgledno # mesto 3 od 10Z odličnim 3. mestom med 10 tekmovalci je Hankook Ventus S1 evo3 K127 prejel oceno 'Vzoren' za svoje izjemne zmogljivosti. Testerji so bili navdušeni nad športnim profilom pnevmatike, ki izstopa po izjemnih voznih lastnostih na mokrih površinah, skupaj z varnim ravnanjem v suhih razmerah. Pnevmatika je bila opažena zaradi kratkih zavornih razdalj, tako na mokrih kot suhih cestah, kar krepi njeno pozicijo kot vrhunski izdelek. Vendar pa so opozorili, da bi se pnevmatika lahko izboljšala glede udobnosti vožnje, kar kaže na potencial za izboljšanje. Hankook Ventus S1 evo3 K127 je izstopal predvsem pri disciplinah, kot so suho zaviranje, hrup zunanje površine, mokro zaviranje in mokro ravnanje, kar prikazuje njegovo odličnost na kritičnih področjih za varnost in udobje pri vožnji.
AutoMotorSport Test poletnih pnevmatik 2022 245/45 R19 Zelo dobro # mesto 3 od 10Zavarovanje pohvale vrednega tretjega mesta med desetimi udeleženci je pnevmatiki Hankook Ventus S1 evo3 K127 prineslo oceno "Zelo dobro". Pnevmatika je pokazala izjemne sposobnosti, vključno z izjemno kratkimi zavornimi razdaljami na mokrih površinah in doslednim, predvidljivim odzivom pri vožnji skozi mokre ovine. Njena zmogljivost je ostala zanesljiva med nenadnimi manevri za izogibanje, s čimer je še dodatno okrepila svoje povezave v varnostno kritičnih situacijah. Kljub temu je pnevmatika naletela na kritike zaradi slabšega upora proti akvaplaningu, omejene stabilnosti pri zavijanju na suhih cestah, počasnega odziva volana in manj natančnega povratnega informacije z volana. Poleg tega je bilo opaženo tudi opazno hrupno med zavijanjem. Kljub tem pomanjkljivostim pa se je pnevmatika izkazala na izjemnem mestu pri ključnih disciplinah, kot so suho menjavanje pasov, mokro zaviranje in mokro obvladovanje, kar potrjuje njene močne plati na področjih, ki neposredno vplivajo na varnost in nadzor.