AutoBild ni izbral le peščico pnevmatik za testiranje. Začeli so s skupno 52 modeli, vsemi v dimenziji 225/40 R18. A bil je ulov: te pnevmatike so se morale najprej “kvalificirati” z dobrimi rezultati pri zaviranju na mokrih in suhih cestah. Le 20 jih je prišlo v končno izbiro, plus ena pnevmatika, vključena kot “najslabši primer”, da bi dokazali, da kvalifikacija zaviranja ima smisel. Če pnevmatika slabo opravi osnovne teste zaviranja na mokrem, verjetno ne bo blestela v bolj niansiranih območjih, kot so vodljivost ali akvaplaning.
Kot vsako leto so bile nekatere kitajske znamke vključene. V tem testu sta se Sailun in Linglong dejansko prebijala v končno dvajseterico. Zgodovinsko gledano so proračunske blagovne znamke razočarale v varnostnih kategorijah – še posebej pri zaviranju na mokrem – toda ti dve sta pokazali, da se lahko vsaj držita v igri. Medtem ko sta izgubili nekaj točk pri ocenjevanju prevoženih kilometrov/trađnosti, je jasno sporočilo, da nekateri kitajski proizvajalci pnevmatik hitro dohitevajo v zmogljivosti.
Na vrhu testa sta si Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 (★93) in Michelin Pilot Sport 5 (★96) delila prvo mesto. Njuna zmogljivost v mokrih in suhih razmerah je bila odlična, a tu je prava poslastica: oba sta se odlično odrezala v izračunu “stroškov na kilometer”. Z drugimi besedami, za nakup “premijskega” izdelka ni nujno, da plačate veliko premijo. Goodyear je celo pridobil naziv “Eco-Meister” zaradi vodenja v ravnotežju cena, obraba in zmogljivost. Morda vas stanejo več sprva, vendar običajno zdržijo dlje, njihova nižja kotalni upor pa pomaga pri stroških goriva ali elektrike, če vozite EV.
Autobild je bil tudi navdušen nad novim Hankook Ventus Evo (★90) s kodo K137. Ta nova pnevmatika je bila najboljša pri zaviranju na mokrem med celotno skupino in še vedno deluje odlično pri suhi vodljivosti. S toliko znanimi imeni okoli – Bridgestone, Pirelli, Continental, Michelin – je pomembno, da Hankook vzdrži svoj položaj in dosega oceno “vorbildlich” (vzorno). Hankook se izboljšuje z vsako generacijo in počasi dohiteva najboljše premijske pnevmatike na trgu.
Kot smo že omenili v uvodu, je vključena “slaba” pnevmatika, ki je Autogreen Smart Chaser SC1, kljub temu da je končala zadnja v kvalifikacijskem krogu. Rezultati niso bili lepi: Autogreen je potrdil vse najslabše strahove o poceni pnevmatikah, saj je dostavil slabe varnostne rezerve. To je bilo pomembno, da se pokaže v ostrih pogojih, da če izdelek ne opravi temeljito zaviranja, se ne bo čudežno odkupil v naprednejših vajah vodljivosti.
Na koncu je test ogromen vir za vsakega voznika v tej priljubljeni dimenziji pnevmatik. Če iščete zanesljivo možnost glede varnosti in zmogljivosti, se lahko samozavestno odločite za šest “vorbildlich” ocenjenih pnevmatik (Goodyear, Michelin, Bridgestone, Continental, Hankook or Kumho). Če so vam stroški na prvem mestu, kitajski proizvajalci kot sta Linglong in Sailun začenjajo kazati, da se vam ni treba preveč odrekati glede varnosti – čeprav boste verjetno izgubili v prevoženih kilometrih, zato morda ekonomsko ne bo smiselno.