Autozeitungov najnovejši test letnih pnevmatik je ocenil deset različnih modelov 225/45 R18 v različnih pogojih, in v svoji analizi priporočajo pet pnevmatik kot najboljše izbire. Njihov test je vključeval premijske znamke poleg bolj cenovno ugodnih možnosti, vendar tokrat ni veliko presenečenj v nepremijskem segmentu.
Največje priporočilo gre Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6. Po mnenju Autozeitunga je ta pnevmatika zagotovila izjemen oprijem tako na mokrih kot suhih površinah, ponujala kratke zavorne poti in ohranjala nizko raven hrupa. Izkazala se je kot uravnotežena možnost, ki zadostuje zahtevam voznikov, ki iščejo ravnotežje med zmogljivostjo in življenjsko dobo, kar je bilo dokazano v številnih testih od njenega lansiranja leta 2022.
Takoj zadaj je bila Continental PremiumContact 7. Čeprav je bila prvotno zasnovana kot potovalna pnevmatika, ne pa kot model z izjemno visoko zmogljivostjo, je PremiumContact 7 v mnogih testih dokazala, da je zelo blizu UHP pnevmatiki, in razlika v primerjavi s SportContact 7 ni tako velika. Zabeležila je najkrajše zavorne poti v mokrih razmerah in zagotovila visoko raven udobja pri vožnji, s čimer je pokazala, da lahko dobro zasnovana “potovalna” pnevmatika konkurira bolj športno usmerjenim alternativam.
Bridgestone Potenza Sport je bila še ena močna kandidatka. Odlično se je odrezala pri zavornih zmogljivostih na suhem in kot vedno ponudila športno izkušnjo vožnje, čeprav je bila njena višja kotalna upornost opažena kot rahla pomanjkljivost. Michelinov Pilot Sport 5 se je prav tako uvrstil med prvih pet, pohvale je požel zaradi nizke obrabe in visoke potencialne življenjske dobe – lastnosti, ki so še posebej pomembne za dolgoročno vzdržljivost, na kar Michelin močno stavi.
Priporočilno listo dopolnjuje Pirelli P Zero PZ4 (SC). Ta pnevmatika je pokazala agilno upravljanje in ohranila dober oprijem v mokrih razmerah, čeprav ni dosegla zavorne zmogljivosti najboljših v skupini. Skupno so se te pnevmatike izkazale z doslednostjo in zmogljivostjo po več testnih kriterijih.
Autozeitungova metodologija je združevala teste na stezi s standardiziranimi laboratorijskimi postopki. Testni vozniki so ocenjevali zavorne poti, čase krogov in splošno upravljanje vsake pnevmatike na namenski stezi. Poleg tega so pnevmatike opravile bobenski test, ki je simuliral več kot 5.000 kilometrov obrabe. Ta pristop je omogočil praktičen vpogled v to, kako bi se pnevmatike izkazale skozi čas.
Opazna ugotovitev vseh testov je bila zmogljivost kitajskih proračunskih pnevmatik. Čeprav se njihove nižje cene morda zdijo privlačne, so dosledno kazale daljše zavorne poti na mokrem in/ali višje stopnje obrabe v primerjavi s premijskimi modeli. Tako kot je pogosto, zelo nizka nakupna cena prinaša kompromise v zmogljivosti in varnosti.