215/50 R18 so 60 mm širše od najožje dimenzije (155) in -20 mm ožje od najširše dimenzije (195). Ta profil pnevmatike 50 pomeni, da je višina stranice pnevmatike 50 % širine pnevmatike (215mm), kar pomeni 107.5mm višine stranice. Pri 215/50 R18 obstaja samo en možen indeks hitrosti za Kleber KRISALP HP3 - "V", ki je primeren za hitrosti do 240 km/h. Pri 215/50 R18 se KRISALP HP3 običajno primerja z znamko WinterExpert, ki je pnevmatika Uniroyal z oceno 64%, v primerjavi z 73% proizvajalca Kleber.
Ustrezni testi pnevmatik v isti ali podobni dimenziji (215/50 R18)
Autobild Test zimskih pnevmatik 2022 215/55 R17 Dobro # mesto 11 od 19Dokončanje na 11. mestu od 19 tekmovalcev je Kleber KRISALP HP3 prejel priznanje za svoje zadovoljivo delovanje v nedavni primerjavi zimskih pnevmatik, kar je privedlo do končne ocene 'Dobro'. Ta pnevmatika se je izkazala po svojih prepričljivih lastnostih na ledu in snegu, skupaj s dobrimi varnostnimi rezervami v situacijah, ki vključujejo akvaplaning, vse ob dopolnitvi s prednostno cenovno ravnjo. Poleg tega je KRISALP HP3 pokazal izjemne rezultate v specifičnih disciplinah, izstopajoč pri akvaplaningu - vzdolžnem, zaviranju na snegu, obvladovanju snega in oprijemu snega. Kljub temu je bilo opaženo, da ima pnevmatika daljše zavorno razdalje na mokrih površinah in podkrmiljeno obnašanje tako na mokrih kot suhih površinah, področjih, kjer je prostor za izboljšave.
ADAC Test zimskih pnevmatik 2022 215/60 R16 Zadovoljivo # mesto 7 od 17Kleber Krisalp HP3 je v primerjavi osvojil 7. mesto in prejel končno oceno 'zadovoljivo' zaradi opaznih pomanjkljivosti tako na suhih kot mokrih površinah kljub pohvalam za njegovo uspešnost na snegu in ledu, kar je bilo izpostavljeno kot močna točka. Njegova veščina v vleki snega je izstopala kot absolutno najboljša med testiranimi disciplinami in prejela pohvale za svoje sposobnosti v zimskih razmerah. Poleg tega je bila prepoznana zaradi nizke porabe goriva, kar dodatno prispeva k njenim pozitivnim lastnostim. Kljub temu pa podpovprečna izvedba pnevmatik v suhih in mokrih razmerah preprečuje višje uvrstitve, kar vodi do povzetega priporočila, da bi morali bodoči kupci, kljub njenim prednostim, biti pozorni na njene omejitve na manj ledenih cestah.