245/40 R20 so 40 mm širše od najožje dimenzije (205) in 50 mm ožje od najširše dimenzije (295). Ta profil pnevmatike 40 pomeni, da je višina stranice pnevmatike 40 % širine pnevmatike (245mm), kar pomeni 98mm višine stranice. Pri 245/40 R20 obstaja samo en možen indeks hitrosti za Falken Azenis FK510 - "Y", ki je primeren za hitrosti do 300 km/h. Pri 245/40 R20 se Azenis FK510 običajno primerja z znamko Ecsta PS71, ki je pnevmatika Kumho z oceno 68%, v primerjavi z 71% proizvajalca Falken.
Ustrezni testi pnevmatik v isti ali podobni dimenziji (245/40 R20)
Autobild Test poletnih pnevmatik 2022 245/40 R19 Zadovoljivo # mesto 9 od 10Falken Azenis FK510 je osvojil 9. mesto med 10 tekmovalci, prejel je končno oceno 'Zadovoljivo.' Ta zmerna poletna pnevmatika je pokazala opazno odpornost proti akvaplaningu in zagotavljala dobro udobje vožnje, kar jo je izpostavilo kot absolutno najboljšo v disciplinah akvaplaningu in udobja. Kljub temu pa ji je zmanjkalo nekaj stvari, predvsem je bila zaznamovana z nizko stopnjo oprijema in podaljšanimi zavorno razdaljami na mokrih površinah. Poleg tega je bila opažena nagnjenost k prekoračitvi zavoja, kar kaže na področja, kjer bi izboljšave bile zaželene. Kljub tem omejitvam pa njene močne točke v specifičnih pogojih poudarjajo njeno potencialno primernost za voznike, ki dajejo prednost odpornosti proti akvaplaningu in udobju.
AutoMotorSport Test poletnih pnevmatik 2022 245/45 R19 Dobro # mesto 8 od 10Falken Azenis FK510 je končal na 8. mestu od 10 tekmovalcev, kar mu je prineslo končno oceno 'Dobro'. Ta pnevmatika je pokazala sprejemljivo zaviranje na mokri podlagi, skupaj z odličnim oprijemom tako na mokri kot suhi podlagi. Glede na prihajajočega naslednika Falken Azenis FK520, ki je že skoraj na voljo, se ga mnogi veselijo. Kljub temu pa so bile ugotovljene nekatere izboljšave, med njimi nagnjenost k akvaplaningu, pomanjkanje ravnotežja med suhim zaviranjem, težave z odzivnostjo in zmanjšanje varnosti med menjavanjem pasov. Te slabosti nakazujejo, da je ta pnevmatika bolj primerna za vozila z manj zahtevnimi dinamičnimi potrebami. Poleg tega se je izkazala kot stroškovno učinkovita izbira, še posebej priporočljiva za tiste, ki dajejo prednost ceni brez kompromisov glede bistvene varnosti v mokrih pogojih.