225/45 R18 so 70 mm širše od najožje dimenzije (155) in 30 mm ožje od najširše dimenzije (255). Ta profil pnevmatike 45 pomeni, da je višina stranice pnevmatike 45 % širine pnevmatike (225mm), kar pomeni 101.25mm višine stranice. Pri 225/45 R18 obstaja samo en možen indeks hitrosti za Kumho WinterCraft WP52 - "V", ki je primeren za hitrosti do 240 km/h. Najnovši test v 225/45 R18 je izvedel Tyre Reviews v 2023, kjer je WinterCraft WP52 prejel oceno "" in končal na 9. mestu. Test je bil opravljen na BMW 3.
Ustrezni testi pnevmatik v isti ali podobni dimenziji (225/45 R18)
Autobild Test zimskih pnevmatik 2023 225/40 R18 Dobro # mesto 7 od 11Zavarovanje 7. mesta med 11 tekmovalci je Kumho WinterCraft WP52 pokazala pohvalno zmogljivost v nedavni oceni. Bila je pohvaljena zaradi odličnih zimskih lastnosti, zagotovljenega obvladovanja na suhih površinah ter opazno kratkih zavornih razdalj tako na mokrih kot suhih cestah. Pnevmatika se je prav tako izkazala zaradi dostopne cene, ponujajoč dobro razmerje med ceno in kakovostjo. Kljub temu pa ni bila brez slabosti. Kritiki so opozorili na omejeno odpornost na akvaplaning ter le zmerno stransko oprijemljanje na mokrih površinah, kar so območja, kjer bi lahko izboljšave okrepile njegovo učinkovitost. Kljub tem kritikam je bila pnevmatika ocenjena z 'dobro', čvrsto utrjujoč svoj položaj kot zanesljiva izbira zimske pnevmatike za potrošnike, ki iščejo mešanico varnosti, zmogljivosti in ekonomske vrednosti.
ADAC Test zimskih pnevmatik 2023 225/45 R17 Zadovoljivo # mesto 9 od 16Kumho WINTERCRAFT WP52 se je uvrstil na 9. mesto med 16 tekmovalci in prejel končno oceno "Zadovoljivo". Pnevmatika je pokazala dobro zmogljivost na zimskih cestah, z zlasti najdaljšo pričakovano življenjsko dobo v svoji testni skupini, minimalno obrabo in nizko porabo goriva. Kljub temu pa je pokazala šibkosti pri udobju vožnje in ravnanju pri mejnih pogojih na suhih cestah, poleg tega pa tudi nekoliko slabosti na mokrih cestah ter je bila opažena zaradi svoje zelo visoke teže. Čeprav je ponudila solidno odpornost proti akvaplaningu in zaviralne razdalje na mokrih površinah, je bilo ravnanje v teh pogojih le zadovoljivo. Pnevmatika je blestela v zimskih pogojih, zlasti pri zaviranju in ravnanju na snegu in ledu, prikazuje dobro krmiljivost in rezerve v kritičnih situacijah. Kljub svojim močnim točkam pa je okoljski vidik ocenjen nižje zaradi ne dosege dobre ocene za učinkovitost, delno zaradi svoje pomembne teže, ki je še vedno dosegla zadovoljivo oceno. Poraba goriva pnevmatike je bila na dobri ravni, vendar nezadostna za popolno kompenzacijo negativnega vpliva teže na njeno skupno okoljsko oceno.