205/50 R17 so 40 mm širše od najožje dimenzije (165) in 90 mm ožje od najširše dimenzije (295). Ta profil pnevmatike 50 pomeni, da je višina stranice pnevmatike 50 % širine pnevmatike (205mm), kar pomeni 102.5mm višine stranice. Pri 205/50 R17 obstaja samo en možen indeks hitrosti za Firestone Roadhawk - "W", ki je primeren za hitrosti do 270 km/h. Pri 205/50 R17 se Roadhawk običajno primerja z znamko RainSport 5, ki je pnevmatika Uniroyal z oceno 64%, v primerjavi z 59% proizvajalca Firestone.
Ustrezni testi pnevmatik v isti ali podobni dimenziji (205/50 R17)
Autobild Test poletnih pnevmatik 2024 205/55 R16 Dobro # mesto 6 od 20Zagotavljanje 6. mesta med 20 udeleženci je Firestone Roadhawk naredil opazen vpliv s svojo uspešnostjo, ki ji je bila na koncu podeljena končna ocena 'Dobro'. Pnevmatika je bila slavljena zaradi kakovosti blagovne znamke, ki se ponaša z dinamičnim rokovanjem, ki je navdušilo, skupaj z njegovo kratkimi zaviralnimi razdaljami na suhih površinah, ki so izpostavile njegovo učinkovitost. Njegova vrednost za denar je bila še en poudarek, saj je ponujala cenovno ugodno možnost brez kompromisov glede uspešnosti. Vendar pa ni bila brez pomanjkljivosti; pnevmatika je bila znižana zaradi povečanega valovnega hrupa, dejavnika, ki bi lahko vplival na skupno udobje med vožnjo. Kljub tej kritiki je Firestone Roadhawk pokazal pohvalne lastnosti, ki ga postavljajo kot konkurenčno izbiro za voznike, ki iščejo zanesljivo uspešnost.
ADAC Test poletnih pnevmatik 2023 205/55 R16 Dobro # mesto 20 od 50Dokončanje na 20. mestu med 50 tekmovalci je Firestone Roadhawk pokazal pohvalno predstavo v poletni oceni. Z zmogljivostjo 'Dobro' se je izkazal zaradi odličnega obvladovanja suhih cest, lahke narave in učinkovitosti ter minimalne obrabe pnevmatik, kar ga naredi za močno izbiro voznikov, ki dajejo prednost tem dejavnikom. Vendar njegova zmogljivost ni bila brez pomanjkljivosti; kritizirana je bila zaradi neenakomernosti in opazno slabšega obvladovanja mokrih cest, kar je vplivalo na celotno oceno. Varnost pnevmatike na mokrih površinah je bila ocenjena le kot zadovoljiva, z pomanjkljivostmi pri odpornosti na akvaplaniranje in zaviralnih poteh. Kljub temu, da se je dobro izkazal v določenih testih, kot je akvaplaniranje, je imel težave pri zagotavljanju enakega nivoja oprijema in obvladovanja v mokrih pogojih, kar je vodilo do zadovoljive ocene na tem področju. Poleg tega je bila njegova okoljska bilanca nekoliko omadeževana zaradi ocenjene prevožene razdalje, ki je bila ocenjena le kot zadovoljiva. To se je nanašalo na njegovo zmogljivost pri obrabi ceste in porabo goriva, ki, čeprav se je štelo za dobro, ni kompenziralo nižje ocene pri trajnosti pnevmatik.