225/35 R18 so 20 mm širše od najožje dimenzije (205) in 70 mm ožje od najširše dimenzije (295). Ta profil pnevmatike 35 pomeni, da je višina stranice pnevmatike 35 % širine pnevmatike (225mm), kar pomeni 78.75mm višine stranice. Pri 225/35 R18 obstaja samo en možen indeks hitrosti za Falken Azenis FK510 - "Y", ki je primeren za hitrosti do 300 km/h. Pri 225/35 R18 se Azenis FK510 običajno primerja z znamko Ecsta PS71, ki je pnevmatika Kumho z oceno 68%, v primerjavi z 71% proizvajalca Falken.
Ustrezni testi pnevmatik v isti ali podobni dimenziji (225/35 R18)
Autobild Test poletnih pnevmatik 2022 225/45 R18 Zgledno # mesto 3 od 11Falken Azenis FK510 se je impresivno uvrstil na tretje mesto med 11 konkurenti, prikazujejoč opazen izkoristek med ocenjevanjem. Bil je zelo pohvaljen zaradi izjemnih varnostnih rezerv v situacijah akvaplaninga, skupaj z kratkimi zavorno razdaljami na mokrih in suhih površinah, kar bistveno povečuje njegovo zanesljivost. Poleg tega je bilo udobje vožnje izpostavljeno kot izstopajoča značilnost, kjer se je najbolje izkazal, kar mu je prislužilo 'Vzorčno' končno oceno. Kljub temu ni bilo brez pomanjkljivosti; pnevmatika je pokazala nagnjenost k prekomerni prekrmeljivosti na mokrih cestah in zagotavljala le zadovoljiv lateralni oprijem na suhih površinah. Kljub tem manjšim težavam je Falken Azenis FK510 izstopil kot močan tekmovalec, uvrščajoč se kot odlična izbira za voznike, ki dajejo prednost varnosti in udobju.
ADAC Test poletnih pnevmatik 2021 225/50 R17 Dobro # mesto 1 od 17Zagotavljanje najvišjega položaja med 17 tekmeci, je Falken Azenis FK510 izstopal zaradi svoje izjemno uravnotežene zmogljivosti tako na mokrih kot suhih cestah. Ta pnevmatika je izstopala v mokrih pogojih, kjer je potrebovala minimalen napor pri krmiljenju, da bi ohranila smer, kar jo je naredilo za vrhunskega izvajalca pri vožnji po mokrih površinah. Pokazala je odlično natančnost in kratke zavore na suhih površinah ter ohranila svoje zmogljivosti tudi pri visokih temperaturah pnevmatik. Poleg tega je bil Azenis FK510 pohvaljen zaradi udobja, saj je postal eden najtišjih glede notranjega hrupa, s čimer je izboljšal doživetje vožnje. Prejel je pohvalno oceno pri testiranju obrabe, kar izpostavlja njegovo trpežnost. Pnevmatika je prejela končno oceno 'Dobro', čeprav so opazili, da ima nekoliko večjo porabo goriva v primerjavi s konkurenti. Kar se tiče specifičnih disciplin, je bila pnevmatika nepremagljiva pri notranjem hrupu in vožnji po mokrem, kar kaže na njene izjemne sposobnosti na teh področjih.