235/50 R18 so 30 mm širše od najožje dimenzije (205) in 50 mm ožje od najširše dimenzije (285). Ta profil pnevmatike 50 pomeni, da je višina stranice pnevmatike 50 % širine pnevmatike (235mm), kar pomeni 117.5mm višine stranice. Pri 235/50 R18 obstaja samo en možen indeks hitrosti za Bridgestone Potenza Sport - "Y", ki je primeren za hitrosti do 300 km/h. Pri 235/50 R18 se Potenza Sport običajno primerja z znamko Turanza T005, ki je pnevmatika Bridgestone z oceno 91%, v primerjavi z 91% proizvajalca Bridgestone.
235/50 R18 101 Y
A
C
72dB
Trgovina
Izdelek
Zaloga
Razpoložljivost
Pošiljanje
Cena
Akcija
Bridgestone Potenza Sport ( 235/50 R18 101Y XL EVc )
Ustrezni testi pnevmatik v isti ali podobni dimenziji (235/50 R18)
Autobild Test poletnih pnevmatik 2024 235/55 R19 Dobro # mesto 3 od 11Bridgestone Potenza Sport je dosegla pohvalno tretje mesto med svojimi konkurenti, s končno oceno "dobro". Ta poletna pnevmatika je blestela v različnih disciplinah, zlasti v suhem zaviranju, obnašanju na gramozu, oprijemu blata, mokrem zaviranju, mokrem krožnem obračanju in mokrem obvladovanju, kar kaže na njeno vsestranskost na različnih površinah. Pohvaljena je bila zaradi svojega premium profila, ki zagotavlja odlično vozno dinamiko, Potenza Sport pa je prav tako navdušila s prepričljivimi sposobnostmi izven ceste, natančnim krmiljenjem ter kratkimi zavorno razdaljami tako na mokrih kot suhih površinah. Kljub temu so opazili, da ima nekoliko večji kotalni upor, kar je manjša pomanjkljivost med njeno celotno zmogljivostjo.
Autozeitung Test poletnih pnevmatik 2023 235/35 R19 Zmagovalec testa # mesto 2 od 9Zasedba 2. izmed 9 tekmovalcev, se je Bridgestone Potenza Sport izkazal z odlično predstavo, zagotovil si je naslov Testnega zmagovalca. Pokazal je izjemno sposobnost na mokrih cestah, z brezhibnimi voznimi lastnostmi, ki so prispevale k hitrejšim časom krogov v primerjavi s svojim najbližjim tekmecem, kljub večjemu obrabljanju pnevmatik, pripisanem visoki stopnji oprijema. Prav tako je pokazal nadpovprečno zmogljivost v suhih razmerah, impresivno dosegel visoke ocene pri zaviranju, vožnji in varnosti, hitro in predvidljivo odzival se je na spremembe meja, a je zahteval aktivne popravke. Njegov oprijem, dinamika in varnost na mokrih površinah so bili opazno poudarjeni, prikazovanje, kako veliko je dosegljivo na teh področjih. Kljub temu je bilo opozorjeno, da ima pnevmatika največji kotalni upor med udeleženci, kar bi lahko privedlo do večje porabe goriva. Pnevmatika je vodila na področjih suhega rokovanja, varnosti, mokrega zaviranja, mokrega rokovanja in mokre varnosti, vendar je bilo opaženo, da je nekoliko dražja od svojih podobno uspešnih tekmecev.