205/50 R17 so 20 mm širše od najožje dimenzije (185) in 0 mm ožje od najširše dimenzije (205). Ta profil pnevmatike 50 pomeni, da je višina stranice pnevmatike 50 % širine pnevmatike (205mm), kar pomeni 102.5mm višine stranice. Pri 205/50 R17 obstaja samo en možen indeks hitrosti za Apollo Alnac 4G - "V", ki je primeren za hitrosti do 240 km/h. Pri 205/50 R17 se Alnac 4G običajno primerja z znamko N blue 4 Season, ki je pnevmatika Nexen z oceno 45%, v primerjavi z 46% proizvajalca Apollo.
ADAC Test poletnih pnevmatik 2023 205/55 R16 Dobro # mesto 27 od 50Zavarovanje 27. mesta med skupino 50 konkurentov je dobil pnevmatika Apollo Alnac 4G, ki je prejela končno oceno 'Dobro', vendar z nekaj kritičnimi pripombami s strani testarjev. Zlasti njegova zmogljivost ni navdušila tako na suhih kot mokrih cestah, kar je povzročilo skrbi glede splošne varnosti vožnje. Povratne informacije s krmiljenja so bile zgolj zadovoljive na suhih površinah, kar voznikom otežuje prilagoditev kota krmiljenja za zavoje takoj. Podobno je bila njegova obvladljivost na meji in zavorna zmogljivost na suhih cestah ocenjena kot zadovoljiva, čeprav je uspela doseči oceno 'dobro' pri zavorni razdalji. Pogoji na mokrih cestah prav tako niso poudarili močnih strani pnevmatike; kljub prejemu ocene 'dobro' za njeno obnašanje pri podolgovatem akvaplaningu, je njena zmogljivost pri lateralnem akvaplaningu, mokri zavorni poti in obvladovanju padca sodila v zadovoljivo kategorijo. Nivo oprijema je bil opisan kot povprečen, kar kaže na pošteno, vendar ne izjemno, zmogljivost pri obvladovanju podolgovatih in lateralnih sil.
Kritiko so pritegnile tudi okoljske zmogljivosti in vidiki trajnosti. Apollo Alnac 4G je bil označen le kot zadovoljiv glede okoljskega vpliva, predvsem zaradi relativno nizke napovedane kilometraže, ki negativno vpliva na njegovo okoljsko oceno. Poleg tega je bila obraba, ki jo kaže, tudi samo zadovoljiva. Na pozitivni strani je bila njegova učinkovitost pohvaljena zaradi nižje teže in porabe goriva, kar mu je prineslo oceno 'dobro' na tem področju. Kljub temu je bila trajnost pnevmatike, še posebej ob upoštevanju njenega proizvodnega procesa v Indiji, ocenjena kot zgolj zadovoljiva.
Ni bilo določenih posebnih lastnosti, ki bi bile absolutno najboljše ali najslabše, kar kaže na zmogljivost, ki ni posebej izstopala v nobeni posamezni disciplini, temveč je pokazala razpon učinkovitosti in področja za izboljšave v različnih vidikih njene zmogljivosti in vpliva.