ADAC je preizkusil 31 zimskih pnevmatik v dimenziji 225/40 R18, ki zajemajo nizkocenovne, srednje in premijske znamke. Program je vključeval zaviranje in vodljivost na mokrem, suhem, snegu in ledu ter okoljski sklop (napovedana kilometrina, abrazija, učinkovitost, zunanji hrup in preverjanje trajnostnih vidikov). Skupna ocena daje varnosti 70 % teže (suho 30 %, mokro 40 %, zima 30 %) in okoljski bilanci 30 %. Testne komplete so kupili v maloprodajnih kanalih in jih ocenili na neodvisnih preizkusnih poligonih (vključno z zimskim testiranjem v Ivalu na Finskem).
Rezultati kažejo jasno razpršenost. Šest premijskih modelov je doseglo skupno oceno »dobro«: Goodyear UltraGrip Performance 3 (skupaj 2,0), Michelin Pilot Alpin 5 (2,1), Bridgestone Blizzak 6 (★93) (2,2), Dunlop Winter (★88) Sport 5 (★88) (2,4), Hankook Winter i*cept evo³ W330 (2,4) in Continental WinterContact TS 870 (★98) P (★93) (2,5). Zmaga Goodyeara temelji na odlični zmogljivosti na mokrem in visoki napovedani kilometrini (pribl. 76.000 km) z nizko abrazijo. Michelin se še posebej izkaže na zimskih podlagah.
Srednjecenovna skupina »quality« večinoma pristane pri oceni »zadovoljivo«. Več modelov je uporabna izbira, če se njihove specifične prednosti ujemajo z voznikovim načinom uporabe; nekateri dobijo nižjo oceno zaradi neuravnoteženosti (npr. stabilnosti na suhih cestah ali slabših rezultatov na mokrem).
Najšibkejši rezultati so skoncentrirani v nizkocenovnem segmentu. Petnajst pnevmatik ni priporočljivih v celoti, od tega enajst z oceno »slabo«. Tipične težave so omejen oprijem na snegu/ledu in dolge zavorne poti na mokrem. ADAC navaja razpon >15 m pri zaviranju na mokrem z 80 km/h med najboljšo in najslabšo; ko se najbolje opremljen avtomobil ustavi, ima najslabša še vedno znatno preostalo hitrost. Obstajajo izjeme: Matador MP93 Nordicca in Momo W-20 North Pole (★66) sta dosegla oceno »zadovoljivo« in ju lahko upoštevajo uporabniki z nizko letno kilometrino, ki sprejemajo kompromise drugje.
Med najboljšimi se Goodyear UltraGrip Performance 3 jasno izpostavi: najkrajše zaviranje na mokrem in vrhunski rezultati vodljivosti/akvaplaninga na mokrem, skupaj z zelo visoko napovedano kilometrino, zelo nizko abrazijo ter nizko maso in porabo goriva (le rahla težnja k prekrmarjenju v sili na suhem). Michelin Pilot Alpin 5 je enako uravnotežen — najboljše zaviranje na suhem, močan in natančen na snegu/ledu ter mokrem (manjši padec pri prečnem akvaplaningu). Bridgestone Blizzak 6 (★93) krmili natančno in dobro zavira na suhem/mokrem s solidnim oprijemom v zimskih razmerah (rahla slabost pri prečnem akvaplaningu/vodljivosti na snegu). Dunlop Winter Sport 5 (★88) je dober na suhem, mokrem in v zimskih pogojih z zanesljivim zaviranjem in vodljivostjo (rezerve pri akvaplaningu so le malo manjše, obenem je glasnejši). Hankook Winter i*cept evo3 W330 (★87) ponuja dobro varnost na suhem/mokrem in vodilno dolgo življenjsko dobo/nizko abrazijo v razredu (le srednje pri prečnem akvaplaningu in v zimskih pogojih). Continental WinterContact TS 870 P (★93) je varna in natančna na suhem/mokrem z dobro učinkovitostjo in majhno obrabo (prečni akvaplaning in zaviranje na ledu sta šibkejši točki).
Na dnu lestvice večino neuspehov povzročajo pomanjkljivosti varnosti na mokrem — dolge zavorne poti, zgodnje pod-/prekrmarjenje in nizek oprijem — ki jih včasih še poslabša šibko vedenje v zimskih razmerah. Syron Everest 2 je najbolj izrazit primer razklanosti: odličen na snegu (tam najboljši na testu), a slab na suhem/mokrem z zelo nizkimi mejami. Goodride SW608 in Star Performer Stratos UHP pogrneta pri vodljivosti na mokrem (nizek oprijem/majhne rezerve), medtem ko je Evergreen EW66 ocenjen nižje na suhem/mokrem/ledu kljub dobremu snegu. Nankang Winter Activa 4 poleg slabih rezultatov na suhem/zimi prinaša še najnižjo napovedano kilometrino ter višjo abrazijo/maso. Petlas SnowMaster 2 Sport in Imperial Snowdragon UHP sta nenatančna z zgodnjim pod-/prekrmarjenjem (krivec je znova vodljivost na mokrem). Landsail Winter Lander dobro zavira na mokrem, vendar je na suhem le zadovoljiv in slab na snegu. Radar Dimax Winter zdrži dolgo in je varčen, vendar njegova težka konstrukcija in šibka vodljivost na mokrem znižujeta skupno varnost.