Ker so celoletne pnevmatike vse bolj priljubljene, je vsako leto več testov. To ni presenetljivo, saj zdaj predstavljajo tretjino celotne prodaje pnevmatik. Celoletne pnevmatike so postale dovolj učinkovite za mestno podnebje in voznikom zagotavljajo večje udobje, saj sezonska menjava pnevmatik ni potrebna. Poleg tega so ti testi pomembni, ker je trg razmeroma nov.
Podjetja ACE, ARBÖ in GTÜ so tako kot vsako leto združila moči pri testiranju pnevmatik velikosti 215/50 R18 za vozila SUV. To je dobra velikost za testiranje, saj ni veliko testov celoletnih pnevmatik za vozila SUV, poleg tega pa veliko vozil SUV uporablja celoletne pnevmatike, saj običajno nimajo velikega letnega števila prevoženih kilometrov.
Predstavljene so bile vse glavne blagovne znamke, kar je zagotovilo popolno sliko trga, z izjemo uporabe starejšega modela Pirellijeve celoletne pnevmatike – testirani model je bil SF2, medtem ko je trenutni model SF3.
☰
Najnovejši model
Pirelli Cinturato All Season SF3
Dimenzije: 185/35R15 - 255/65R20
število velikosti: 51
število testov: 5
Prikaži več podrobnosti...Prvi dve mesti nista presenečenje: zmagovalec je Continental AllSeason Contact 2, drugo mesto pa pripada pnevmatiki Michelin CrossClimate 2 SUV. Zanimivo je preučiti razlike med tema dvema pnevmatikama. Michelinova se veliko bolje obnese na snegu in je bila na testu v celoti najboljša s precejšnjo razliko, saj je bila najboljša pri oprijemu, vodljivosti in zaviranju.
Michelin CrossClimate 2 SUV
Dimenzije: 215/40R17 - 285/65R20
število velikosti: 43
število testov: 2
Prikaži več podrobnosti...Continentalova pnevmatika pa je odlična v mokrih razmerah, saj je zmagala pri zaviranju, vodljivosti in križnem akvaplaningu. O Continentalovem prvem mestu je odločila njegova zmogljivost na suhem, kjer se je prav tako izkazal. Če pa vas skrbi zmogljivost na snegu, je CrossClimate 2 še vedno najboljša izbira.
Zmagovalec testa
Continental AllSeasonContact 2
Dimenzije: 0/0R15 - 285/70R50
število velikosti: 129
število testov: 5
Prikaži več podrobnosti...Tretje mesto je pripadlo pnevmatiki Bridgestone Turanza All Season 6, ki ima dobro uravnotežene zmogljivosti v mokrih, suhih in snežnih razmerah. Na snegu se obnese bolje kot Continentalova in bolje kot Michelinova v mokrih razmerah. Pri pnevmatiki Bridgestone nam je še posebej všeč, da je vsaj 10 % cenejša od Continentalove in 20 % cenejša od Michelinove.
Bridgestone Turanza All Season 6
Dimenzije: 185/35R16 - 275/70R21
število velikosti: 92
število testov: 5
Prikaži več podrobnosti...Pnevmatika Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 se je uvrstila na četrto mesto, vendar je imela najboljši kotalni upor, zato je dobra izbira za električna vozila. Srednji razred pnevmatik predstavlja Vredestein
Quatrac Pro+, ki se je po zmogljivostih na snegu izenačila s Continentalovo in je precej močna tudi na mokrem, vendar ji za boljšo oceno manjka nekaj zmogljivosti na suhem.
Vredestein Quatrac Pro+
Dimenzije: 195/30R17 - 315/65R22
število velikosti: 107
število testov: 5
Prikaži več podrobnosti...Med proračunskimi možnostmi je pnevmatika Maxxis Premitra AllSeason 3 dobila oceno “pogojno priporočljivo”, vendar je na lanskem testu Autobild padla, zato je ne priporočamo. Namesto tega bi priporočili 8. pnevmatiko Falken EuroALL Season AS210, ki se ponaša z dobrimi rezultati na testih. Na testu je bila predstavljena tudi letna pnevmatika, ki je bila po mnenju preizkuševalcev v zimskih razmerah zelo nevarna.
Falken EuroALL Season AS210
Dimenzije: 155/40R13 - 255/70R20
število velikosti: 97
število testov: 5
Prikaži več podrobnosti...