Predstavitev nove pnevmatike Vredestein Wintrac

Vredestein je nadgradil svojo priznano pnevmatiko Snowtrac in jo preimenoval v Wintrac. Nova pnevmatika je še bolj primerna za sedanje evropske zime, saj bo imela izboljšano zmogljivost v vseh vrstah mokrih razmer, hkrati pa bo še naprej odlično vozna na snegu. Nova pnevmatika Wintrac naj bi bila prvotno predstavljena na sejmu The Tyre Cologne, namesto tega pa bo Vredesteinova prva virtualna predstavitev, saj znamka nadaljuje z inovacijami in razvojem v teh zahtevnih časih.

Novi model predstavlja pomembno spremembo zornega kota od pnevmatike, namenjene predvsem vožnji po snegu, do vsestranske zimske pnevmatike, zato je prišlo do spremembe blagovne znamke iz “Snowtrac” v “Wintrac”. Pnevmatika, ki še bolje ustreza zlasti evropskim zimskim razmeram, se bo pridružila pnevmatiki Wintrac Pro (njeni izjemno zmogljivi različici) v novi družini Vredestein Wintrac (★58).

Pnevmatika Wintrac ima novo strukturo in nove materiale. Izboljšana zasnova tekalne plasti vključuje namensko strukturo V-žlebov z zagotovljeno luknjo, ki zagotavlja optimalno odvajanje vode v vzdolžni in prečni smeri. Ramenski bloki vsebujejo patentirane “prilagodljive” 3D lamele, ki podaljšujejo skupno dolžino lamel in zagotavljajo odlične zimske zmogljivosti v celotni življenjski dobi pnevmatike. Mehanizem medsebojnega zaklepanja v ramenskih blokih zagotavlja dodatno stabilnost in znatno izboljša vozne lastnosti na suhi in mokri podlagi.

Novi model ima v primerjavi s predhodnikom izboljšano zmogljivost na več načinov, med drugim ima za 10 % boljše odvajanje vode (manj akvaplaninga), za 5 % večjo dolžino lamel in za 5 % več gume v stiku s cestiščem, kar omogoča boljši oprijem na mokrih in zasneženih površinah. Poleg tega edinstvena mešanica polimerov in delcev smole v silicijevi zmesi visoke gostote naslednje generacije – v kombinaciji z ovalno oblikovanim odtisom in enakomerno porazdelitvijo tlaka – omogoča enako obrabo in boljšo zmogljivost, kar zagotavlja do 10.000 km več prevoženih kilometrov in še boljšo zmogljivost kot najnovejša pnevmatika Snowtrac 5. Nenazadnje pa manjši kotalni upor pomeni precejšen prihranek pri porabi goriva.

Pnevmatika Wintrac naj bi bila prvotno predstavljena na letošnjem sejmu The Tyre Cologne, zdaj pa bo namesto tega predstavljala prvo virtualno predstavitev podjetja Vredestein – še en dokaz odpornosti znamke v času pandemije COVID. Prva faza proizvodnje se je začela v obeh evropskih tovarnah Apollo Vredestein: nova pnevmatika bo sprva na voljo v 27 velikostih 15 in 16 palcev, od katerih je eno že homologiral proizvajalec originalne opreme (natančneje za VW Golf 8). Druga faza z dodatnimi velikostmi bo sledila leta 2021.