Morda vreme tega še ne kaže, vendar bomo čez mesec dni verjetno začeli uporabljati zimske pnevmatike. V zadnjem članku smo povzeli lanske teste, v naslednjem pa bomo predstavili nekaj novih modelov, ki naj bi jih preizkusili letos. Danes si oglejmo prvi novi Continentalov zimski model, ki ga bomo verjetno videli na testiranju.
Continental je v tej sezoni uvedel poenostavljen sistem poimenovanja svojih pnevmatik in se poslovil od desetletja stare oznake “TS” (npr. TS870). Novo poimenovanje je podobno tistemu, ki ga zadnja leta uporablja Michelin, zdaj pa ga je prevzel tudi Bridgestone, kar kaže, da se proizvajalci pnevmatik zavedajo, da zapletena imena niso privlačna za kupce.
Ta novi model najverjetneje nadomešča pnevmatiko ContiWinterContact TS 870P in je namenjen visokozmogljivim avtomobilom z velikostmi od R19 do R22. Continental je v sporočilu za javnost omenil modele, kot so Audi RS3, Bentley Continental GT, BMW i7, Mercedes GT 63 in EQS 53 ter Rolls-Royce Cullinan. Dejstvo, da so na seznamu tako bencinska kot popolnoma električna vozila, ni naključje – proizvajalci trend električne mobilnosti jemljejo resno. Poleg pričakovanih odličnih voznih lastnosti vrhunskih pnevmatik je poudarek tudi na zmanjšanju kotalnega upora za čim večji doseg, kar je še posebej pomembno pri zimskih pnevmatikah, saj se zimski doseg pogosto navaja kot pomanjkljivost električnih vozil.
Continental že poroča o močni prodaji pnevmatik 8S, kar ne preseneča. Lastniki zmogljivih avtomobilov, ki se vozijo vse leto, želijo najnovejšo tehnologijo, s katero bodo svoja draga vozila ohranili varna in hkrati uživali v vožnji. Continentalove zimske pnevmatike so znane po tem, da ponujajo popolno ravnovesje med zmogljivostjo na snegu, mokri in suhi podlagi.
Nova Continentalova pnevmatika je na oznaki EU dobila oceno “B” za kotalni upor, kar je za zimsko pnevmatiko impresivno. Enako oceno ima tudi za oprijem na mokri podlagi, kar vsekakor ni slabo. Te ocene so verjetno posledica inovativnih tehnologij, ki jih je Continental uporabil, kot je večnamenska smerna zasnova tekalne plasti, ki zagotavlja največji oprijem tako v mokrih kot v suhih razmerah. Usmerjenost pnevmatike v visokozmogljiva vozila je razvidna tudi iz njenega hitrostnega indeksa, saj nekatere različice omogočajo hitrosti do 270 km/h.
Continental zelo hvali ta novi model, zato z zanimanjem pričakujemo, kako se bo odrezal na testih. kritike prejšnje generacije so se nanašale predvsem na natančnost krmiljenja in povratne informacije na suhi cesti, torej na področja, na katerih se je pnevmatika Michelin Pilot Alpin 5 odrezala bolje. Nekateri rezultati testov so kot slabost omenjali tudi manjšo porabo kilometrov. Čeprav Continental v sporočilu za javnost ni izrecno omenil izboljšanja katerega koli od teh parametrov, bi nižji kotalni upor lahko pomenil večjo kilometrino. Na to nam ne bo treba čakati več dolgo, saj naj bi bili prvi testi objavljeni prihodnji mesec.