Continental SportContact 7: tehnologija, testi in glavni konkurenti

Nova pnevmatika SportContact 7 je v svojem prvem letu na trgu na nas naredila odli─Źen vtis – med osmimi testi je bila pora┼żena le enkrat, sicer pa je zmagala na vseh testih. Svoje prevlade ne izkazuje le z voznimi lastnostmi, temve─Ź tudi v kombinaciji z u─Źinkovitostjo porabe goriva, ki je za pnevmatiko UUHP brez primere. V ─Źem je njen uspeh? Oglejmo si ga – najprej bomo razpravljali o uporabljenih tehnologijah, nato pa si bomo ogledali posamezne teste in njihovo razsodbo o pnevmatiki SportContact 7. Na koncu si bomo ogledali njene najve─Źje tekmece ter njihove prednosti in slabosti.

Tehnologija: ─Źrni ─Źili in prilagodljiva zasnova tekalne plasti

Prelomna pnevmatika Continental SportContact 7 vklju─Źuje najsodobnej┼ío tehnologijo, ki zagotavlja neprimerljivo zmogljivost, varnost in prilagodljivost v vseh razredih vozil. Prilagodljiva zasnova tekalne plasti pnevmatike se dinami─Źno prilagaja razmeram na suhem in mokrem cesti┼í─Źu ter z asimetri─Źnim vzorcem, ki se odziva na spremenljive razmere na povr┼íini, zagotavlja natan─Źno vodljivost in nadzor. Inovativna gumena zmes BlackChili, ki je posebej prilagojena zasnovi tekalne plasti, zagotavlja najve─Źji oprijem in znatno podalj┼íuje ┼żivljenjsko dobo pnevmatike, hkrati pa ohranja izjemne vozne lastnosti.

Ena od klju─Źnih zna─Źilnosti pnevmatike SC 7 je njena sposobnost prilagajanja odtisa glede na razmere na cesti. Na mokrih cestah se odtis pnevmatike kon─Źa na to─Źki najve─Źjega odvajanja vode v tekalni plasti, kar zagotavlja optimalen oprijem pri zaviranju, pospe┼íevanju in zavijanju. Nasprotno pa se na suhih cestah odtis pnevmatike premakne na zunanji rob, ki je zasnovan tako, da prena┼ía najve─Źje sile za stabilno vodljivost. Poleg tega novi “zaklepni elementi” na zunanji rami zagotavljajo dodatno stabilnost, saj omogo─Źajo le omejen premik tekalne plasti za ve─Źjo stabilnost vo┼żnje.

Pnevmatika SC 7 je edinstveno zasnovana tudi za razli─Źne razrede vozil, kar zagotavlja dosledno vozno izku┼ínjo ne glede na te┼żo, velikost in motor avtomobila. To je dose┼żeno z razvojem novih tehnologij, ki so prilagojene glede na velikost pnevmatike, kar omogo─Źa ohranitev zna─Źilnega ob─Źutka pri vo┼żnji iz dru┼żine SportContact ne glede na vozilo. To vklju─Źuje prilagajanje zasnove pnevmatike, stabilnosti bo─Źnic, oprijema pri razli─Źnih obremenitvah, zmogljivosti pri visokih hitrostih, vodljivosti in zasnove karkase vsakemu razredu vozil.

┼áe ena klju─Źna sestavina pnevmatike SportContact 7 je napredna gumena zmes BlackChili, ki je bila natan─Źno prilagojena zasnovi tekalne plasti. Ta mehka zmes odli─Źno dopolnjuje togo, nizkoprofilno zasnovo pnevmatike in omogo─Źa ne le odli─Źne vozne lastnosti, temve─Ź tudi bistveno dalj┼ío kilometrino. Continentalovi in┼żenirji in kemiki so razvili nekonvencionalno tehnologijo me┼íanja zmesi za uravnote┼żenje razli─Źnih nasprotujo─Źih si ciljev, rezultat pa je pnevmatika, ki izkazuje znaten napredek pri voznih lastnostih.

Continentalovi interni testi so pokazali impresivne izbolj┼íave v primerjavi s priljubljeno predhodnico pnevmatike. Pnevmatika SportContact 7 podalj┼ía ┼żivljenjsko dobo za 17 %, za 10 % pove─Źa ┼ítevilo prevo┼żenih kilometrov na dirkali┼í─Źu, za 8 % skraj┼ía zavorno pot na mokri podlagi in za 6 % izbolj┼ía zaviranje na suhi podlagi v primerjavi s prej┼ínjo pnevmatiko SportContact 6. Ti inovativni dose┼żki so koristni tudi za vodljivost in oprijem na mokri in suhi podlagi.

Preizkusi: nov standard za pnevmatike UUHP

Pri celoviti primerjavi pnevmatike Continental SportContact 7 so razli─Źne ugledne organizacije izvedle teste, da bi ocenile njeno zmogljivost. Pnevmatika je na teh testih dosledno dosegala najvi┼íja mesta, saj je bila v ve─Ź vidikih bolj┼ía od tekmecev. Glede na test Autobild 2022 je pnevmatika SportContact 7 odli─Źna pri vodljivosti na suhi podlagi, ima dobre rezerve pri akvaplaningu in kratko zavorno pot, kar zagotavlja varno vo┼żnjo na mokrih cestah. Vendar pa je test razkril tudi slabost, saj je poro─Źal o povpre─Źnem udobju vo┼żnje.

V testu TyreReviews.com 2022 je pnevmatika Continental SportContact 7 s precej┼ínjo razliko premagala svoje tekmece pri zaviranju in vodljivosti na mokri podlagi. Prav tako je bila najhitrej┼ía v suhih razmerah z najkraj┼ío zavorno potjo na suhem. Pomanjkljivosti so bile slab┼ía odpornost proti akvaplaningu in ve─Źji kotalni upor, vendar je pnevmatika kljub temu zaslu┼żeno zmagala na testu in postavila nove standarde v segmentu UUHP.

Test Autobild 2023 je poro─Źal o podobnih rezultatih in pohvalil pnevmatiko zaradi dinami─Źnega vodenja v ovinkih, natan─Źnega krmiljenja ter impresivne zavorne zmogljivosti na mokri in suhi podlagi. Glavna pomanjkljivost, ugotovljena na tem testu, so bile zmerne varnostne rezerve med akvaplaningom v ovinku.

Test sportauto 2023 je izpostavil tudi uravnote┼żeno vodljivost pnevmatike Continental SportContact 7 in kratko zavorno pot na mokrih povr┼íinah ter visoko stopnjo oprijema med zaviranjem in zavijanjem na suhih povr┼íinah. Vendar je bilo pri tem testu ugotovljeno, da oprijem pnevmatike v ovinkih na mokrih povr┼íinah ne dosega vrhunskih standardov, poleg tega pa je bil opa┼żen pove─Źan hrup pri vo┼żnji. Revija Autozeitung 2023 je v sodelovanju z dru┼żbo Bridgestone pnevmatiko pohvalila zaradi za┼í─Źite pred akvaplaningom, visokega oprijema v ovinkih in impresivne zavorne zmogljivosti (38,1 metra). Glavna pomanjkljivost pnevmatike na tem testu je bila izrazita nagnjenost k podkrmarjenju, ki je omejevala njen dinami─Źni potencial.

Pnevmatika Continental SportContact 7 je bila za svoje zmogljivosti pohvaljena na testu Gute-Fahrt, na testu Automotorsport in testu Autozeitung 2023 pa je zasedla prvo mesto. Pohvaljena je bila zaradi visoke varnosti pri akvaplaningu, uravnote┼żenega delovanja na mokri podlagi in kratke zavorne poti na suhi podlagi. Vendar je pnevmatika med vo┼żnjo na suhem mo─Źno podkrmarila in povzro─Źala pove─Źan kotalni hrup.

─îe povzamemo, je pnevmatika Continental SportContact 7 na razli─Źnih testih dosledno dosegala najvi┼íje uvrstitve, kar dokazuje njeno izjemno zmogljivost v razli─Źnih voznih razmerah. Njene prednosti so v vodljivosti na mokri in suhi podlagi, zaviranju in oprijemu, medtem ko sta njeni glavni pomanjkljivosti odpornost proti akvaplaningu in kotalni hrup. Poudariti je treba, da so to obi─Źajne pomanjkljivosti pnevmatik UUHP, ki v nobenem testu niso prepre─Źile splo┼íne odli─Źne ocene.

Glavni tekmeci

Precej te┼żko je najti konkuren─Źno pnevmatiko, saj Continental pnevmatiko SportContact 7 tr┼żi kot pnevmatiko UUHP, v svoji ponudbi pa nima nobene pnevmatike UHP. Z uravnote┼żenimi voznimi lastnostmi so njeni glavni konkurenti v segmentu pnevmatik UHP, ki pa ji obi─Źajno ne morejo slediti pri zmogljivostih na suhem. Najbli┼żje je Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, ki je po nekaterih testih bolj┼ía na mokri podlagi ali vsaj pri prepre─Źevanju akvaplaninga v ve─Źini testov. Prav tako je pnevmatika bolj osredoto─Źena na udobje med vo┼żnjo.

Potem je tu ┼íe pnevmatika Hankook Ventus S1 evo3 K127, ki je prav tako pnevmatika UUHP. Glavni razlog za omembo te pnevmatike je njena cena, ki je ve─Ź kot dobra za to, kar lahko ta pnevmatika ponudi. Pnevmatika je odli─Źna za ┼íportno vo┼żnjo in nima ve─Źjih pomanjkljivosti.

Za ┼íportno vo┼żnjo z manj┼íim poudarkom na mokrih cestah je tu pnevmatika Bridgestone Potenza Sport. Ta nima nekaterih nagnjenj k podkrmarjenju, o katerih je poro─Źal test SportAuto, in naj bi ponujala ostrej┼íi odziv na krmiljenje.

Druga ┼íportna pnevmatika je Michelin Pilot Sport 4 S, ki je zdaj ┼że nekoliko zastarela, vendar je bila dolgo ─Źasa merilo za pnevmatike UUHP. Je zelo ┼íportna, pri akvaplaningu je bolj┼ía kot Contijeva, vendar je tudi zelo draga. Kmalu naj bi bila na voljo pnevmatika Pilot Sport 5 S, vendar govorice pravijo, da bo na voljo le za OEM in ne za vse avtomobile.

Sklep: dobro uravnote┼żena pnevmatika za vsakodnevno uporabo in ob─Źasno ┼íportno vo┼żnjo.

Primer uporabe nove pnevmatike SC7 je lahko pribli┼żno tak┼íen – lahko jo uporabljate ─Źez teden in ste prepri─Źani, da ste varni tudi v de┼żevnem vremenu, ob koncu tedna pa se lahko odpravite na dirkali┼í─Źa in ste prepri─Źani, da se boste zabavali in dr┼żali korak z drugimi, ne da bi vam bilo treba menjati pnevmatike. Seveda obstajajo bolj┼íe pnevmatike za dirkali┼í─Źa, vendar jih ni veliko, ki bi bile tako univerzalne, kot je Conti SC7. Njeni odli─Źni rezultati na testih dokazujejo, da gre za edinstveno pnevmatiko, ki trenutno na trgu nima veliko konkurence.