Barum je predstavil Polaris 6, novo zimsko pnevmatiko, namenjeno osebnim avtomobilom in SUV-jem, o kateri smo že pisali v posebnem članku. Pnevmatika Polaris 6, namenjena voznikom, ki iščejo “razumno zmogljivost po razumni ceni”, prinaša več izboljšav v segmentu nizkocenovnih pnevmatik, vključno z združljivostjo z električnimi vozili in izboljšano zmogljivostjo v snežnih razmerah. Barum je zdaj objavil zanimiva videopogovora v češčini z vodjo razvoja Zdenkom Sasom in vodjo programa Michalom Mudrákom, ki pojasnjujeta novosti in značilnosti nove pnevmatike, ki so jo, kot sta povedala, razvijali pet let z osrednjo ekipo 20 ljudi. Tukaj so ključne ugotovitve iz obeh videoposnetkov.
☰
Inovativna zasnova tekalne plasti: prehod na tekalno plast v obliki črke V
Ena od ključnih značilnosti pnevmatike Polaris 6 je prenovljen vzorec tekalne plasti, ki je zdaj v obliki črke V, kakršno že leta uporablja matično podjetje Contintal.
“Spremenili smo zasnovo tekalne plasti ter zaradi agresivnejšega vzorca tekalne plasti v obliki puščice izboljšali število prevoženih kilometrov in lastnosti oprijema,” je pojasnil.
Ta nova zasnova izboljša oprijem na zasneženih površinah ter zagotavlja boljši nadzor in varnost med zimsko vožnjo. Agresivni vzorec tekalne plasti prispeva tudi k enakomerni obrabi, zaradi česar ima pnevmatika daljšo življenjsko dobo.
Oblikovanje izven ramen: Izboljšan oprijem v globokem snegu
Pnevmatiko na ramenskem delu odlikuje zasnova off-shoulder, ki jo navdihujejo gorski tereni.
“Ramena imajo privlačno obliko, ki spominja na gorski vrh, kar izboljša tudi zmogljivost in oprijem v globokem snegu,” je poudaril.
Ta zasnova ni le vizualno privlačna, temveč tudi izboljša sposobnost pnevmatike za premagovanje globokega snega, kar voznikom zagotavlja večjo samozavest na zahtevnih zimskih cestah.
Inovacija “Snaqua Pocket”
Zanimiva lastnost, o kateri smo razpravljali, je bil koncept “Snaqua Pocket”.
“Gre za kombinacijo žepkov za sneg in vodo znotraj tekalne plasti, ki lahko absorbirajo dodatne količine vode ali snega, kar poveča zmogljivost na snegu in vodi,” je opisal.
Ta zasnova prispeva tudi k ohranjanju oprijema med obrabo pnevmatike.
“Z obrabo tekalne plasti se na ramenskem delu pojavijo novi žlebovi, ki povečujejo oprijem na snegu tudi med staranjem pnevmatike,” je dodal.
Certifikat treh vrhov za gorske snežinke
“Ne smemo pozabiti na oznako 3PMSF – snežinka na gorskem vrhu -, ki je del stranske stene,” je omenil.
Pnevmatika Polaris 6 ima zdaj oznako Three-Peak Mountain Snowflake (3PMSF), ki označuje, da izpolnjuje stroga merila za zmogljivost na snegu in je od novembra 2024 obvezna za zimske pnevmatike v Nemčiji.
Združljivost z električnimi vozili: Pripravljena na električno dobo
Polaris 6 je Barumova prva pnevmatika v Continentalovem cenovno ugodnem razredu, ki je prejela oznako združljiva z električnimi vozili.
“Osredotočili smo se na to, da bi bila ta pnevmatika združljiva z EV. Pripravljena je na elektromobilnost,” je povedal vodja razvoja.
To pomeni, da je pnevmatika zasnovana za posebne zahteve električnih vozil, kot so večji navor, večja teža in podaljšanje njihovega dosega.
Izboljšane ocene na nalepkah EU za pnevmatike
“Naš cilj je bil izboljšati stanje pri večini velikosti. Vse velikosti spadajo v kategorijo ‘B’ za hrup in ‘C’ za oprijem na mokri podlagi. Pri kotalnem uporu se je veliko velikosti uvrstilo v razred B,” je pojasnil.
Barum se je osredotočil na izboljšanje učinkovitosti pnevmatik v ključnih kategorijah oznak pnevmatik v EU:
– raven hrupa: V vseh velikostih je bila dosežena ocena “B”, kar je zelo dobro za zimsko pnevmatiko.
– Oprijem na mokri podlagi: Pnevmatika je dosegla trdno oceno “C”, kar je standard za cenovno ugodno zimsko pnevmatiko.
– Kotalni upor: Pri številnih velikostih je bila ocena “B” izboljšana, kar prispeva k boljšemu izkoristku goriva. Nekatere velikosti imajo oceno “C”, zelo malo pa jih ima oceno “D”. Prejšnji model je imel oznako “E”, zato je to resna izboljšava.
Izboljšana zmogljivost v primerjavi z modelom Polaris 5
V primerjavi s predhodnikom, modelom Polaris 5, novi Polaris 6 ponuja pomembne izboljšave:
– Povečana kilometrina
– boljše zmogljivosti na snegu
– Nižja raven hrupa
– Izboljšan kotalni upor
“Če primerjate diagram pajka s Polarisom 5, boste opazili izboljšave pri prevoženih kilometrih, zmogljivostih na snegu, hrupu in kotalnem uporu,” je poudaril.
Širok razpon velikosti in združljivosti
Polaris 6 bo na voljo v 100 velikostih, od 14 do 20 palcev, ki pokrivajo široko paleto osebnih avtomobilov in vozil SUV.
Edinstvena zasnova, ekskluzivna za Barum
Tudi vprašanje o tem, kakšna je bila Continentalova vloga v razvojnem procesu in ali pnevmatika ni le preimenovan izdelek skupine Continental.
“Čeprav je v skupini Continental to precej običajno, smo se za Barum odločili za uporabo edinstvene, ekskluzivne zasnove. Ni nevarnosti, da bi na trgu naleteli na drug izdelek z enakim vzorcem tekalne plasti,” je zagotovil.
To sicer drži, saj novi dezen tekalne plasti v obliki črke V nekoliko povzema zadnje generacije Continentalovih zimskih pnevmatik, vendar so razlike zagotovo prisotne.