Dolgo pričakovani Asymmetric 6 je izšel lani, zato smo si vzeli nekaj časa za analizo rezultatov testov in vam predstavili celoten povzetek. Torej, začnemo!
☰
Tehnologija
Najprej pa spregovorimo nekaj besed o tehnologiji in o tem, kaj je pravzaprav novega v primerjavi s peto generacijo.
Tehnologija Dry Contact Plus izboljša zmogljivost pnevmatike na suhem z uporabo prilagodljive kontaktne ploskve in optimizirane votline, ki se prilagaja spremembam obremenitve. To zagotavlja, da se stična površina prilagaja načinu vožnje, kar zagotavlja večji oprijem in odzivnost med ekstremnimi manevri.
Tehnologija Wet Braking Pro izboljša oprijem na vlažnih ali mokrih cestah s pomočjo inovativnega sistema smol. Ta sistem je izpeljan iz tehnologije, ki se uporablja v ultra zmogljivih pnevmatikah, in povečuje prožnost pnevmatike ter odpornost na hrapavost cestišča, s čimer povečuje oprijem na cestni površini. Goodyearov razvoj smol na biološki osnovi prav tako prispeva k trajnosti pnevmatike.
Pnevmatika GY Asymmetric 6 je zasnovana s tehnologijo EV Ready, ki vključuje vzorce za odpravljanje hrupa in tanjše lamelne vzorce za zmanjšanje ravni hrupa za do 2 dB. Zaradi tega je še posebej primerna za električna vozila. Poleg tega pnevmatiko odlikujeta lahka zasnova in aerodinamična oblika stranic, ki zmanjšujeta turbulence in izboljšujeta pretok zraka. Nova tehnologija zmesi zmanjšuje kotalni upor, kar pripomore k podaljšanju električnega dosega in zmanjšanju porabe goriva pri tradicionalnih vozilih.
Če povzamemo, pnevmatika GY Asymmetric 6 nekoliko spreminja svojo usmeritev v bolj ekološko in pripravljeno na električna vozila, kar je razlika od prejšnje generacije, ki se je tržila na bolj športen način. Poglejmo, ali je tako tudi na testih.
Rezultati testov
Skupno je bilo opravljenih 7 testov poletnih pnevmatik, v katerih je bila predstavljena pnevmatika GY. Na testu časopisa Autobild je Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 dosegla 2. mesto med 50 testiranimi pnevmatikami. Pnevmatika je bila pohvaljena zaradi uravnoteženega delovanja na najvišji ravni, dobrih rezerv za akvaplaning, kratke zavorne poti in natančnega upravljanja. Vendar je bila visoka cena pnevmatike ocenjena kot slabost.
AutoMotorSport je pnevmatiko uvrstil na 1. mesto med 10 preizkušenimi pnevmatikami. Preizkuševalci so cenili njeno zelo kratko zavorno pot, izjemen oprijem, visoko stabilnost v ovinkih in enostavno vodljivost v suhih razmerah. Pnevmatika se je dobro obnesla tudi v mokrih razmerah, z manjšimi pomanjkljivostmi pri zaščiti pred akvaplaningom.
SportAuto je pnevmatiko uvrstil na drugo mesto med 11 preizkušenimi pnevmatikami. Pnevmatika Asymmetric 6 je imela najkrajšo zavorno pot, najboljše ravnotežje in zelo varno ter široko območje omejitve v mokrih razmerah. Pnevmatika je imela tudi močno zaviranje, spontano krmiljenje in visoko varnost vožnje v suhih razmerah. Edina pomanjkljivost je bil njen oprijem v ovinkih v mokrih razmerah, ki ni bil na vrhunski ravni.
V testu revije Autozeitung se je pnevmatika uvrstila na tretje mesto med devetimi preizkušenimi pnevmatikami. Pnevmatika Asymmetric 6 je pokazala zelo visoko raven oprijema in je bila ena najhitrejših pnevmatik na vozni stezi. Pnevmatika je imela stabilne vozne lastnosti, vendar se je odzivala nekoliko počasneje kot najboljši konkurenti. Bila je tudi najboljša z vidika udobja, saj se je gladko in tiho kotalila.
Testov je bilo več in pnevmatika GY Asymmetric 6 je bila skoraj v vseh odlična – vendar je težko premagati enega tekmeca, in sicer povsem novo pnevmatiko SportContact 7, o kateri smo že pisali in ki je tudi Goodyearova največja tekmica. Čeprav je Conti na cesti nekoliko boljši, je lahko za nekatere voznike preveč športen, kar pomeni, da je raven hrupa previsoka, udobje je žrtvovano, nekoliko slabša pa je lahko tudi poraba goriva. In tu pride na vrsto pnevmatika GY Asymmetric 6. Želite tiho, a športno pnevmatiko? Asymmetric 6! Želite športno pnevmatiko, ne da bi pri tem žrtvovali prevelik doseg vašega električnega vozila? Asymmetric 6!
Razsodba
Prednosti: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 se odlikuje s kratko zavorno potjo, odličnim oprijemom, visoko stabilnostjo v ovinkih in natančnim upravljanjem. Prav tako ponuja izjemno zmogljivost v mokrih in suhih razmerah z zelo visoko stopnjo oprijema, dobro odpornostjo proti akvaplaningu in udobjem pri vožnji.
Slabosti: Glavne slabosti pnevmatike so visoka cena in manjše pomanjkljivosti pri zaščiti pred akvaplaningom in oprijemu v zavojih v mokrih razmerah.
Na splošno je Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 zelo priporočljiva poletna pnevmatika UHP z impresivnimi rezultati testov. Ponuja odlično razmerje med zmogljivostjo, varnostjo in udobjem, zato je najboljša izbira za voznike, ki iščejo visokokakovostno poletno pnevmatiko. Najnovejše rezultate testov lahko najdete na lastni strani tukaj:Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6.