Vredestein Ultrac letna pnevmatika pridobiva pozitivne povratne informacije v številnih testih, še posebej za svoje zmogljivosti tako na suhih kot mokrih površinah. Njene varne lastnosti pri vožnji po suhih cestah so redno pohvaljene, pogosto izpostavljene z samozavestno vožnjo, kratkimi zavornimi razdaljami in dobrim odzivom na krmiljenje. Na mokrih površinah kaže podobne sposobnosti, prikazuje močno odpornost proti akvaplaningu, kratke mokre zavore in zanesljive lastnosti ravnanja, ki vzbuja zaupanje v različnih mokrih voznih pogojih.
Vendar pa se pnevmatika sooča s kritiko na specifičnih področjih v več testih. Ena opazna skrb je povezana z njeno trajnostjo in obrabo, pri čemer več poročil kaže, da ima pnevmatika nižjo napovedano kilometražo zaradi svoje nagnjenosti k višjim stopnjam obrabe. Ta vidik postavlja vprašanja o njeni dolgoročni vrednosti kljub začetnim prednostim v zmogljivostih.
Poraba goriva in kotalni upor sta še en niz lastnosti, kjer se razlikuje učinkovitost Vredestein Ultrac-a. Čeprav en test opozarja na nižjo porabo goriva kot pozitivno lastnost, drugi kritizirajo pnevmatiko zaradi višjega kotalnega upora, kar bi lahko sčasoma odtehtalo prihranke pri gorivu. Ta dikotomija kaže, da je energijska učinkovitost pnevmatike odvisna od specifičnih pogojev ali stilov vožnje, kar zahteva dodatno premislek potencialnih kupcev.
Zanimivo je, da čeprav krmiljenje in oprijem praviloma prejemata pohvale, obstajajo omembe, da pnevmatika kaže manjše tendence podkrmarjenja na mokrih in suhih cestah ter občutljivo zadnjo stran v hitrih menjavah pasu. Takšne značilnosti lahko zahtevajo bolj natančen vnos v krmilnik, vendar bistveno ne odvzemajo iz skupne zmogljivosti pnevmatike.
Glasnost in udobje se manj pogosto obravnavata, vendar en test opozarja na visok zunanji hrup kot pomanjkljivost, kar nakazuje, da obstajajo kompenzacije glede zvočne izolacije in celotnega udobja med vožnjo.
Kljub temu razlikam v zmogljivosti in trajnosti, je splošni konsenz preizkusov, da je Vredestein Ultrac spoštovanja vreden izvajalec, zlasti v mokrih pogojih, kjer pogosto izstopa. Njegovo krmiljenje, varnostne lastnosti in odpornost proti akvaplaningu izstopajo kot ključne moči. Kljub temu bi se morali potencialni kupci odločiti, ali se te prednosti izenačijo z zaskrbljenostmi glede obrabe, učinkovitosti goriva in hrupa, da bi ugotovili, ali je pnevmatika v skladu z njihovimi prednostmi in potrebami med vožnjo.
Vredestein ULTRAC je izdelana v velikostih 48, od 175/50 R15 do 295/40 R21.
2021
Vredestein ULTRAC je bila lansirana
2024
Vredestein ULTRAC je bila testirana 1x (ADAC)
Vsi testi pnevmatik, kjer se pojavi Vredestein ULTRAC :
Ime | Skupno število točk | Mokro | Suho | Kotalni upor | Hrup | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najboljše vrednosti v testu | 214 | 47 | 92 | 13 | 5 | ||
Vredestein ULTRAC | 211 | 71 | 120 | 15 | 5 | ||
Pokaži podrobnosti testa |
Ime | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Vredestein ULTRAC | |||||||
Pokaži podrobnosti testa |
Ime | Zavorna pot na suhi podlagi | Zavorna pot na mokri podlagi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najboljše vrednosti v testu | 35,4 | 25,8 | |||||
Vredestein ULTRAC | 36,1 | 26,6 | |||||
Pokaži podrobnosti testa |
Ime | Mokro | Suho | Kotalni upor | Hrup | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najboljše vrednosti v testu | 1- | 2+ | 2+ | 2+ | |||
Vredestein ULTRAC | 2- | 2- | 2- | 2 | |||
Pokaži podrobnosti testa |
Ime | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Vredestein ULTRAC | |||||||
Pokaži podrobnosti testa |
Ime | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Vredestein ULTRAC | |||||||
Pokaži podrobnosti testa |
Ime | Vpliv na okolje | Varnost vožnje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najboljše vrednosti v testu | 1,6 | 1,7 | |||||
Vredestein ULTRAC | 3,83 | 2,3 | |||||
Pokaži podrobnosti testa |
Ime | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Vredestein ULTRAC | |||||||
Pokaži podrobnosti testa |
Ime | Skupno število točk | Mokro | Suho | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najboljše vrednosti v testu | 104,7 | 106 | 103,4 | ||||
Vredestein ULTRAC | 101,3 | 103,3 | 99,2 | ||||
Pokaži podrobnosti testa |
Ime | Mokro | Suho | Hrup | Obraba | Poraba goriva | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najboljše vrednosti v testu | 1,7 | 1,6 | 2,7 | 1 | 1,7 | ||
Vredestein ULTRAC | 2,1 | 1,8 | 3,0 | 3,0 | 2,5 | ||
Pokaži podrobnosti testa |
Ime | Mokro | Suho | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najboljše vrednosti v testu | 146 | 134 | |||||
Vredestein ULTRAC | 135 | 126 | |||||
Pokaži podrobnosti testa |
Ime | Zavorna pot na suhi podlagi | Zavorna pot na mokri podlagi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najboljše vrednosti v testu | 35,7 | 27,5 | |||||
Vredestein ULTRAC | 36,1 | 28,2 | |||||
Pokaži podrobnosti testa |
Ime | Mokro | Suho | Tekoči stroški | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Najboljše vrednosti v testu | 1 | 2+ | 1+ | ||||
Vredestein ULTRAC | 1- | 2 | 3 | ||||
Pokaži podrobnosti testa |
100% (3x) | 85% (4x) | 75% (1x) | 65% (1x) | ||
---|---|---|---|---|---|
Zelo dobro | Zelo priporočljiva | Zadovoljivo | Priporočamo | Pogojno priporočeno | Zadostno |
1x | 2x | 3x | 1x | 1x | 1x |
R15 | R16 | R17 | R18 |
---|---|---|---|
85% (1x) | 80% (2x) | 87% (5x) | 100% (1x) |
185/xx Rxx | 205/xx Rxx | 215/xx Rxx | 225/xx Rxx | 235/xx Rxx |
---|---|---|---|---|
85% (1x) | 80% (2x) | 83.3% (3x) | 92.5% (2x) | 100% (1x) |
Vredestein ULTRAC se izdeluje v Madžarska.
Ti avtomobili imajo pnevmatiko Vredestein ULTRAC kot prvo pnevmatiko tovarniške opreme: